
Lezersfoto: samen genieten tijdens de Zonnebloemweek
23 juni 2026 om 16:00 ActiviteitenERMELO Tijdens de landelijke Zonnebloemweek trok de afdeling Ermelo eropuit voor een uitstapje naar het bloemenpark in Appeltern. Deelnemers en vrijwilligers genoten van een prachtige dag tussen kleurrijke tuinen vol bloeiende bloemen en planten.
Ondanks de warmte was de sfeer ontspannen en werd er volop gewandeld. Dankzij de inzet van de vrijwilligers verliep alles soepel en kon iedereen terugkijken op een geslaagd dagje uit.
De afdeling Ermelo kijkt terug op een activiteit, die opnieuw laat zien hoe waardevol ontmoeting, aandacht en samen genieten zijn. ,,Het was warm, maar bovenal een heerlijk dagje uit”, aldus een van de deelnemers.










