Met elkaar op pad: de Zonnebloem Ermelo in het bloemenpark.
Met elkaar op pad: de Zonnebloem Ermelo in het bloemenpark. Zonnebloem Ermelo

Lezersfoto: samen genieten tijdens de Zonnebloemweek

23 juni 2026 om 16:00 Activiteiten

ERMELO Tijdens de landelijke Zonnebloemweek trok de afdeling Ermelo eropuit voor een uitstapje naar het bloemenpark in Appeltern. Deelnemers en vrijwilligers genoten van een prachtige dag tussen kleurrijke tuinen vol bloeiende bloemen en planten.

Ondanks de warmte was de sfeer ontspannen en werd er volop gewandeld. Dankzij de inzet van de vrijwilligers verliep alles soepel en kon iedereen terugkijken op een geslaagd dagje uit.

De afdeling Ermelo kijkt terug op een activiteit, die opnieuw laat zien hoe waardevol ontmoeting, aandacht en samen genieten zijn. ,,Het was warm, maar bovenal een heerlijk dagje uit”, aldus een van de deelnemers.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie