Mmmm, heerlijk zo'n ijsje!
Mmmm, heerlijk zo'n ijsje! Foto: Eliza Postma

Vrijdag pleinfeest op Margrietschool

30 juni 2018 om 11:42 Algemeen

Op vrijdag 6 juli houdt de Margrietschool weer haar jaarlijkse pleinfeest tussen 16.30 en 19.00 uur.

De opbrengst van dit feest gaat voor de helft naar de school en de andere helft gaat naar ‘Colour the World’, een organisatie die door heel Nederland, maar ook in andere (arme) landen ruimtes, zoals wachtkamers in ziekenhuizen, maar ook kinderdagverblijven opvrolijkt d.m.v. muurschilderingen ed. Dit om ervoor te zorgen dat de kinderen zich prettiger voelen, zeker als het ruimtes zijn waar kinderen normaal gesproken geen fijne associatie bij hebben. Voor pasen was de actie om geld op te halen voor dit doel al begonnen met het verkopen van paaseitjes. Groep 4/5 had de meeste eitjes verkocht en mocht daarom heerlijk een ijsje gaan eten bij Torino, al jaren een trouwe sponsor van het pleinfeest.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie