
vsg organiseert rie timmer toernooi
3 januari 2024 om 12:11 Lokaal Deel je nieuwsSchaakvereniging VSG-Ermelo organiseert ook dit jaar het jaarlijkse Rie Timmer toernooi. Het toernooi wordt gehouden op 10 februari a.s. en vindt plaats in EchosHome de Schakel aan de Leuvenumseweg 68. Door de laagdrempelige opzet van het toernooi is het geschikt voor zowel clubschakers als huisschakers. De spelers schaken in groepen van 6 deelnemers een onderlinge competitie van 5 partijen. Voor elke partij krijgt iedere schaker 20 minuten bedenktijd. Bij het samenstellen van de groepen wordt de speelsterkte van elke schaker als uitgangspunt genomen. Vanaf 9.15 uur is EchgosHome geopend, om 10.00 uur start de eerste ronde. Het toernooi eindigt om 16.00 uur met de prijsuitreiking. De helft van alle deelnemers mag een prijs in natura uitkiezen van de prijzentafel. Belangstellenden kunnen zich tot 7 februari aanmelden via secretarisvsg@gmail.com..














