
Lezersfoto: een spitsmuis heeft last van oververhitting
26 juni 2026 om 15:00 DierenERMELO Yvonne de Kroon kwam in de tropische hitte die nu Nederland heeft overgenomen een oververhitte spitmuis tegen. Zij schreef daarbij: ,,Deze spitsmuis heeft geen last van de hitte. Zat verstopt in het hooi op het weiland bij Veldwijk. Zo schattig hoe die je aankijkt.”
![]()
Een spitsmuis. - Yvonne de Kroon
Ook iets bijzonders, moois of grappigs gefotografeerd? Deel het met de redactie op ermelosweekblad@bdu.nl.
















