Laatste hand gelegd aan nieuwe voet- en fietspaden Oude Telgterweg
Laatste hand gelegd aan nieuwe voet- en fietspaden Oude Telgterweg H. Weerstra

Lezersfoto: laatste werkzaamheden voor de opening van vernieuwde fiets- en voetpad naar de Zanderij

23 juni 2026 om 12:00 Achtergrond

ERMELO De Ermelose Herma Weerstra fietst door het hele dorp en zet alles op de foto waar zij zich over verwonderd, waar ze blij van wordt of wat haar interesseert. Dit keer kwam ze langs een man die op zijn knieën bezig was met de nieuwe lantaarnpalen bij het voet- en fietspad naar de Zanderij.

Herma schreef daarbij: ,,Ondanks de vrij hoge temperatuur was deze installateur fris en monter bezig met de laatste hand te leggen aan de nieuwe lantaarns langs de eveneens nieuwe voet- en fietspaden door het bos in de regio van Sportcentrum Zanderij. Parallel aan de hier ook gerenoveerde 30 km - Oude Telgterweg, werd in dit gebied wekenlang keihard gewerkt en de oplevering ervan is binnenkort, zo vertelde deze werknemer. Voorlopig is het met deze vernieuwde situatie nog steeds: vooral goed opletten bij de bochten en daarom ook het advies om niet te haasten.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie