Parfumlijn Marc-Marie Huijbregts blijkt reclame-droom

10 november 2021 om 12:15 Zakelijk Deel je nieuws

Eerder deze week vertelde Huijbregts op Twitter dat zijn langgekoesterde droom om een eigen parfum te ontwikkelen is uitgekomen. Ook deelde hij een klein stukje van zijn commercial. De reclame is echter niet voor zijn parfumlijn, maar voor Peijnenburg.

In de nieuwe commercial van de koekfabrikant neemt Marc-Marie de kijkers mee naar zijn Happie Place. Een zonovergoten plek, waar hij als een ware adonis op een high fashion-waardige manier zijn eigen parfum presenteert.

Parfum reclame

De Happie Place van Huijbregts is een reclame van zijn eigen parfummerk, waarin hij als een ware adonis te zien is. Met lange, wapperende haren en een gebruind en gespierd lichaam spat hij van het scherm. ‘Dit is toch fantastisch! Iedereen weet dat ik graag een weelderige haardos had gehad én dat ik van een grapje houd. Toen ik hiervoor gevraagd werd hoefde ik dus niet lang na te denken. De commercial is natuurlijk volledig over de top, maar daarom is ‘ie juist zo leuk. We hebben zoveel lol gehad tijdens het maken van deze reclame en ik moet telkens lachen als ik het voorbij zie komen,’ aldus een enthousiaste Marc-Marie.

Van happen word je happie

Peijnenburg staat voor ongecompliceerd genieten en vindt dat men dat best wat vaker mag doen. ‘Wij doelen met onze campagnes op het creëren van een klein geluksmoment, waarbij je even wegdroomt naar jouw Happie Place. Ontbijtkoek is overheerlijk en happen naar Peijnenburg zorgt naast genieten ook voor een positief gevoel, zodat iedereen zijn of haar dag goed begint. Daarom zeggen we ook: ‘Van happen word je happie!’. Het is dus niet zo dat je na een hap Peijnenburg automatisch wegdroomt naar een paradijs, maar we willen met onze campagnes wel stimuleren om tussendoor eens wat vaker een momentje voor jezelf te pakken,” vertelt Jeroen Harks van Peijnenburg.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie